Pytania i odpowiedzi
Czy muszę założyć konto, aby zrobić zakupy?
Nie, nie musisz zakładać konta, ale jego założenie zapewni Ci pewne korzyści. Będziesz mógł m.in. monitorować status realizacji zamówień i historię zakupów, a przede wszystkim znajdziesz się w gronie osób, które będą otrzymywać informacje o planowanych promocjach oraz specjalne rabaty.
Jak złożyć zamówienie?
Nasz sklep jest intuicyjny, przechodź po prostu do kolejnych kroków - wrzuć produkty do koszyka, wybierz sposób płatności i dostawy, kliknij w przycisk "zamawiam". Następnie podaj dane do wysyłki, kliknij "podsumowanie", a w ostatnim kroku zweryfikuj wprowadzone dane i jeśli wszystko jest ok - naciśnij przycisk "potwierdzam zakup".
Jak szybko są realizowane zamówienia?
Wszystkie zamówienia staramy się wysyłać na bieżąco, najpóźniej do 48 godzin od wpłaty. Jeżeli zależy Ci na ekspresowej realizacji - poinformuj nas o tym.
Ile kosztuje wysyłka?
Informacje dotyczące kosztów i wysyłki dostępne są tutaj. Dla zakupów powyżej 250 zł wysyłka jest DARMOWA.
Czy zakupy można zwracać?
Tak, jako Konsument możesz zwrócić zakupy. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.
Czy mogę odebrać moje zakupy osobiście?
Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego i nie realizujemy odbiorów osobistych.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl