Polityka prywatności

Spis treści:

1. Wstęp
2. Definicje
3. Podstawa przetwarzania danych osobowych
4. Cel i zakres zbierania danych
5. Bezpieczeństwo
6. Prawa i obowiązki użytkownika
7. Przekazywanie i udostępnianie danych osobowych
8. Pliki cookies i dane eksploatacyjne

1. Wstęp

Polityka prywatności sklepu Nuuko ma na celu przedstawienie zasad stosowanych wobec danych przekazywanych przez Klientów w trakcie korzystania ze strony internetowej Sklepu.
Przed skorzystaniem z usług naszego Sklepu i podaniem jakichkolwiek danych- zapoznaj się z całą treścią niniejszego dokumentu.
Szanując naszych Klientów oraz mając na względzie ustawę o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883), zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności dane osobowe pozyskiwane podczas korzystania ze strony internetowej i zapewniamy, że w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania.

2. Definicje

DANE OSOBOWE- dane przekazywane przez Klientów w związku z korzystaniem z usług oferowanych przez Sklep.

SKLEP- sklep internetowy Nuuko dostępny pod adresem internetowym https://nuuko.pl prowadzony jest przez firmę Jacek Guzik, ul. Świerkowa 1, 32-040 Rzeszotary, NIP 9442167546, REGON 360419579. 

KLIENT- osoba korzystająca z usług Sklepu.

ADMINISTRATOR- administrator danych osobowych, firma Jacek Guzik, ul. Świerkowa 1, 32-040 Rzeszotary, NIP 9442167546, REGON 360419579..

NEWSLETTER- materiały marketingowe i treści handlowe wysyłane przez Sklep do Klienta drogą mailową.

PLIKI COOKIES (tzw. ciasteczka)- niewielkie pliki tekstowe, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie użytkownika odwiedzającego stronę Sklepu Internetowego.

3. Podstawa przetwarzania danych osobowych

1. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody wyrażonej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych.

2. Przeglądanie zawartości Sklepu nie wymaga podawania przez Klientów Danych Osobowych.

3. Zakup może być dokonany bez rejestracji i logowania w naszym Sklepie, na podstawie jednorazowego zamówienia, Dane osobowe podane na potrzeby takiego zamówienia są automatycznie usuwane. Przechowywane są jedynie dokumenty sprzedaży na potrzeby fiskalne.

4. Rejestracja w bazie Klientów jest dobrowolna, a dane Klientów są przechowywane w celu ułatwienia korzystania z oferty Sklepu w przyszłości.

5. Wyrażenie przez Użytkownika zgody na przetwarzanie Danych Osobowych następuje przez zaznaczenie właściwego miejsca w formularzu w takcie procedury rejestracyjnej lub innej procedury mającej na celu umożliwienie skorzystanie z usług Sklepu.

6. Każdy Użytkownik decyduje czy i w jakim zakresie chce korzystać z usług Sklepu i udostępniać informacje o sobie.

7. Użytkownik może w każdej chwili odwołać zgodę na gromadzenie i przetwarzanie podanych przez niego Danych Osobowych.

4. Cel i zakres zbierania danych

1. Sklep gromadzi takie Dane Osobowe jak: imię i nazwisko, adres, nr telefonu oraz e-mail. Wszystkie powyższe Dane osobowe są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia i wysłania towaru. Nr telefonu oraz e-mail są wykorzystywane również w komunikacji kierowanej do Klienta- komunikacja ta może m.in. dotyczyć potwierdzenia zamówienia i jego statusu.

2. Adres e-mail, wykorzystywany jest także w celu założenia konta w Sklepie. Dodatkowo może być wykorzystany do przekazywania informacji handlowych np. jeśli Klient wyrazi chęć otrzymywania newslettera. Administrator może także wykorzystywać adres e-mail Klienta w celu wysłania ankiety badającej zadowolenie Klientów z usług Sklepu .

3. Niepodanie Danych osobowych, o których mowa w niniejszym paragrafie może utrudnić lub uniemożliwić skorzystanie z usług oferowanych przez Sklep.

5. Bezpieczeństwo

1. Sklep wykorzystuje dostępne środki technologiczne do zabezpieczania Danych osobowych Klientów i dąży do ich ochrony przed działaniami osób trzecich. Stosujemy wszelkie niezbędne zabezpieczenia serwerów, połączeń i strony internetowej w celu ochrony danych Klientów, w szczególności szyfrowanie SSL.

2. Wszystkie połączenia związane z wykonywaniem przez Klientów płatności elektronicznych, w przypadku wyboru takiej opcji, będą następować za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia.

3. Informujemy, że podjęte przez Sklep działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli Klienci sami nie zachowają zasad bezpieczeństwa. W szczególności każdy Klient powinien zachować w poufności login i hasło do swojego konta na stronie internetowej Sklepu i nie udostępniać ich osobom trzecim. Informujemy, że Sklep nie będzie zwracał się do Klientów o ich podanie, z wyjątkiem podania ich w trakcie logowania się konta. W celu uniemożliwienia korzystania z konta Klientów osobom nieuprawnionym prosimy się wylogować po zakończeniu korzystania ze strony internetowej.

6. Prawa i obowiązki użytkownika

1. Klient ma prawo do uzyskania informacji o treści przechowywanych jego Danych Osobowych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych.

2. Klient ma zapewniony dostęp do treści Danych Osobowych oraz do ich poprawienia i aktualizacji po zalogowaniu się z użyciem adresu e-mail oraz hasła. W sytuacji, gdy zapomni hasła lub wystąpienia innych problemów z logowaniem, należy skontaktować się z Administratorem.

3. W przypadku zmiany Danych Osobowych Klient powinien zadbać o uaktualnienie Danych Osobowych na spersonalizowanym koncie, o ile takie posiada.

4. Administrator zapewnia Klientowi możliwość usunięcia Danych Osobowych danego Użytkownika na jego żądanie, a także w innych przypadkach, na podstawie przepisów obowiązującego prawa.

5. Administrator zastrzega, że może odmówić usunięcia Danych Osobowych, jeżeli Użytkownik nie uregulował wszystkich należności wobec Administratora lub naruszył Regulamin Sklepu lub obowiązujących przepisów prawa, a zachowanie Danych Osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Użytkownika.

6. Klient ma możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego Danych Osobowych w celach marketingowych.

7. Przekazywanie i udostępnianie danych osobowych

1. Korzystanie z niektórych usług Sklepu może wiązać się z udostępnianiem Danych Osobowych Klienta lub przekazaniem Danych Osobowych poza Sklep. Jeżeli w skutek powyższych działań nastąpi przekazanie Danych Osobowych innemu administratorowi, przetwarzanie Danych Osobowych będzie podlegać polityce ochrony prywatności przez takiego administratora.

2. O ile Klient wyrazi na to zgodę, Sklep może udostępniać zebrane dane do następujących podmiotów:

a. Operatorowi płatności  Blue Media S.A. w celu realizacji płatności elektronicznych,
b. Firmom obsługującym usługi spedycyjne Sklepu m.in. DPD Polska, InPost S.A.
c. Instytucją kredytową, przy pomocy, której Sklep przeprowadza ocenę kredytową / stosuje procedurę scoringową.

3. Sklep może udostępnić Dane osobowe właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.

4. W przypadku, gdy Klient chce cofnąć wyrażoną w tym zakresie zgodę, powinien przesłać taką informację Administratorowi w formie mailowej.

8. Pliki cookies i dane eksploatacyjne

1. Sklep może uzyskiwać i gromadzić dane eksploatacyjne (tzw. logi – adres IP, domena), które przechowywane są przez czas nieokreślony i wykorzystywane do celów statystycznych pomocnych w administrowaniu Sklepem i celów związanych prawidłowym funkcjonowaniem Sklepu. Dane te nie są łączone z Danymi osobowymi, mają charakter zbiorczy i anonimowy.

2. Pliki cookies są wykorzystywane przez Administratora w następujących celach:

a. identyfikacji Klientów jako zalogowanych w Sklepie Internetowym i pokazywania, że są zalogowani,
b. zapamiętywania produktów dodanych do koszyka w celu złożenia zamówienia,
c. zapamiętania ustawień wybranych przez Klientów i personalizacji interfejsu każdego Klienta, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Klient,
d. dostosowywania zawartości strony Sklepu Internetowego do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron Sklepu Internetowego,
e. rozpoznania urządzenia każdego z Klientów Sklepu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb,
f. utrzymania sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Sklepu ponownie wpisywać loginu i hasła,
g. prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony Sklepu Internetowego oraz badania potrzeb Usługobiorców, z wyłączeniem personalnej identyfikacji Usługobiorcy.

3. Przeglądarki internetowe dostępne na rynku w większości domyślnie akceptują zapisywanie plików Cookies. Istnieje możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej.

4. Stosowane przez Administratora pliki Cookies są bezpieczne dla urządzeń Klientów. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Klienta i dostosować działanie internetowe Sklepu indywidualnie do każdego Klienta. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz przypisaną wartość. Administrator może także używać innych technologii o funkcjach podobnych lub tożsamych z Cookies.

5. Cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym Klientów Sklepu, a następnie wykorzystywane przez współpracujących z Administratorem reklamodawców, firmy badawcze oraz dostawców aplikacji multimedialnych.

6. Każdy Klient może usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

7. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Sklepu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl